niedziela, 17 lutego 2013

Powitanie zawsze jest najgorsze...

Hmm..no tak. Nienawidzę powitań. ;D

Na imię mam Alicja i pochodzę z Polski. Moim hobby jest muzyka, moda, śpiew i fotografia. Uwielbiam zespół One Direction, a także Coldplay i Eda Sheerana. Jestem (raczej) miłą, zwariowaną nastolatką marzącą m.in. o przeprowadzce do Londynu. Tyle o mnie. ;*

Niedawno moja przyjaciółka założyła bloga podobnego do tego. Ja również od dawna chciałam założyć bloga o innej tematyce, niż moda, ale jakoś nie było okazji. Może obawiałam się, że mi się znudzi, może nie w danym momencie nie miałam ochoty go zakładać - nie wiem. Tak, czy tak teraz nareszcie blog istnieje. Będę na nim umieszczać moje opowiadanie dotyczące One Direction i nie tylko. Wiem, że początki nigdy nie są łatwe, ale mam nadzieję, że blog szybko znajdzie zwolenników. ;)

Przedstawienie bohaterów już jutro!

LadyYorkLove
xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz